W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Włocławek
ul. Królewiecka 7
87-800 Włocławek

tel.: (+48) 54 230 53 00
fax: (+48) 54 230 53 53
e-mail: urzad@g.wloclawek.pl
ePUAP: /gsdul2275m/skrytka

serwis www: gmina.wloclawek.pl

NIP Gminy: 888-28-78-334
REGON Gminy: 910866904

NIP Urzędu: 888-21-79-524
REGON Urzędu: 000551295

Uchwała nr I/2/24

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy Włocławek
z dnia
w sprawie powołania Komisji Skrutacyjnej do przeprowadzenia procedury tajnych głosowań objętych porządkiem obrad.
na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609) oraz § 61 ust. 2 Statutu Gminy Włocławek, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XVIII/140/20 Rady Gminy Włocławek z dnia 25 lutego 2020 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Włocławek (Dz. Urz. Województwa Kujawsko-Pomorskiego z 2020 r. poz. 1219) uchwala się, co następuje:
status uchwały obowiązująca

§ 1. W celu przeprowadzenia procedury tajnych głosowań objętych porządkiem obrad, powołuje się Komisję Skrutacyjną w składzie 3 radnych: 
1) Nowacki Tomasz          - przewodniczący Komisji;
2) Kaczyński Grzegorz      - członek Komisji; 
3) Maćkowiak Grzegorz     - członek Komisji.

§ 2. Zadania Komisji Skrutacyjnej określają regulaminy głosowań uchwalone 
w odrębnych uchwałach.

§ 3. Komisja Skrutacyjna kończy swoją działalność z chwilą uchwalenia przez Radę Gminy Włocławek uchwał stwierdzających wyniki głosowań w wyborach Przewodniczącego Rady Gminy Włocławek i Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Włocławek.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu obrad, najstarszemu wiekiem obecnemu na sesji.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem 7 maja 2024 r. 

 

Uzasadnienie

Przewodnicząca obrad 
  Elżbieta Sadowska 

Powiadom znajomego