W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Włocławek
ul. Królewiecka 7
87-800 Włocławek

tel.: (+48) 54 230 53 00
fax: (+48) 54 230 53 53
e-mail: urzad@g.wloclawek.pl
ePUAP: /gsdul2275m/skrytka

serwis www: gmina.wloclawek.pl

NIP Gminy: 888-28-78-334
REGON Gminy: 910866904

NIP Urzędu: 888-21-79-524
REGON Urzędu: 000551295

Stanowisko do spraw przygotowania, realizacji i rozliczenia technicznego inwestycji w Urzędzie Gminy Włocławek w wymiarze 1 etatu

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Stanowisko do spraw przygotowania, realizacji i rozliczenia technicznego inwestycji w Urzędzie Gminy Włocławek w wymiarze 1 etatu
Miejsce pracy Urząd Gminy Włocławek
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Gminy Włocławek
Status w trakcie rozstrzygania

Wójt Gminy Włocławek ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze: 

Stanowisko do spraw przygotowania, realizacji i rozliczenia technicznego inwestycji w Urzędzie Gminy Włocławek w wymiarze 1 etatu.

1. Niezbędne wymagania kandydatów:

1)    wykształcenie średnie lub wyższe;

2)    obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.);

3)    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

4)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku do spraw przygotowania, realizacji i rozliczenia technicznego inwestycji;

5)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6)    nieposzlakowana opinia;

7)    biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych;

8)    znajomość w szczególności: ustawy z dnia 7 lipca 1997 r. prawo budowlane, ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

2. Dodatkowe wymagania:

1)    preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe;

2)    umiejętność pracy w zespole;

3)    komunikatywność;

4)    samodzielność;

5)    wysoka kultura osobista;

6)    doświadczenie zawodowe na stanowisku odpowiadającym zakresowi zadań na stanowisku do spraw przygotowania, realizacji i rozliczenia technicznego inwestycji;

7)    dyspozycyjność.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku do spraw przygotowania, realizacji i rozliczenia technicznego inwestycji:

1)    Prowadzenie prac związanych z przygotowaniem założeń dokumentacji projektowo – kosztorysowej, w tym:

a)    pozyskiwanie materiałów niezbędnych do właściwego opracowania dokumentacji technicznej, w tym w razie potrzeb warunki techniczne od gestorów sieci,

b)    dokonywanie rozpoznania lokalizacji inwestycji,

c)    opracowanie danych wyjściowych do projektowania dla zadań inwestycyjnych.

2)    Przygotowanie zleceń do wykonania niezbędnych ekspertyz, opinii i projektów oraz innych opracowań związanych z przygotowaniem zadań inwestycyjnych.

3)    Sporządzanie wniosku o przeprowadzanie postępowania przetargowego przy ustalaniu kryteriów oceny ofert dla potrzeb SIWZ dla danego zadania inwestycyjnego.

4)    Egzekwowanie realizacji zawartych umów na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej.

5)    Odbieranie i sprawdzanie kompletności dokumentacji projektowo – kosztorysowej, a w szczególności:

a)    zgodności z zawartą umową,

b)    zgodności z warunkami technicznymi uzyskanymi od gestorów sieci,

c)    wymaganych uzgodnień,

d)    kompletności wymaganych kosztorysów i zbiorczych zestawień kosztorysów,

e)    kompletności i zgodności wersji elektronicznej z wersją papierową.

6)    Przekazywanie dokumentacji wraz z umową wykonawcy inspektorowi nadzoru inwestycyjnego.

7)    Pozyskiwanie środków zewnętrznych na prowadzone inwestycje.

8)    Uczestniczenie w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych na uzyskanie środków zewnętrznych.

9)    Opracowanie okresowych i doraźnych informacji o stanie realizacji prowadzonych zadań.

10) Bieżące monitorowanie przepisów w zakresie rozwiązań projektowych, prowadzenia procesu inwestycyjnego.

11) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z inwestycjami w zakresie oświetlenia drogowego.

12) Prowadzenie korespondencji w zakresie przydzielonych zadań.

6. Wymagane dokumenty:

1)    własnoręcznie podpisany list motywacyjny;

2)    własnoręcznie podpisany życiorys (CV);

3)    wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4)    kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplom, dyplomy potwierdzające posiadanie wyższego wykształcenia), potwierdzone za zgodność z oryginałem;

5)    kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności zawodowe, potwierdzone za zgodność z oryginałem;

6)    kserokopie świadectw pracy (w przypadku posiadania stażu pracy), potwierdzone za zgodność z oryginałem;

7)    własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8)    kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, potwierdzoną za zgodność z oryginałem;

9)    własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna, potwierdzająca zapoznanie się z obowiązującymi informacjami zgodnie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO”   - (wzór zamieszczony wraz z ogłoszeniem o naborze).

Zaświadczenie lekarskie i zaświadczenie o niekaralności będzie wymagane od osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru przed podpisaniem umowy o pracę.

5. Miejsce i termin składania dokumentów:

1)    wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej i zaklejonej kopercie   z dopiskiem: „ROR.210.1.4.2024.ML – nabór na stanowisko do spraw przygotowania, realizacji i rozliczenia technicznego inwestycji” w nieprzekraczalnym terminie do dnia  16 września 2024 r. do godz. 12:00 w Urzędzie Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87- 800 Włocławek, pok. Nr 5. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Włocławek po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane;
2)    informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie BIP pod adresem http://bip.gmina.wloclawek.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, w trybie określonym w § 15 Regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Włocławek.

6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1)    stanowisko – Specjalista do spraw przygotowania, realizacji i rozliczenia  technicznego inwestycji; 

2)    wymiar etatu – 1 etat;

3)    miejsce pracy – Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7;

4)    data rozpoczęcia pracy – 01.12.2024 r.;

5)    lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenie biurowe, w którym świadczona będzie praca zlokalizowane jest na piętrze w budynku A. W budynku A urzędu Gminy Włocławek nie ma windy. Praca na zajmowanym stanowisku wiąże się z przemieszczaniem się pomiędzy pomieszczeniami referatu i budynkami urzędu Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7. Praca na stanowisku do spraw przygotowania, realizacji i rozliczenia technicznego inwestycji wymaga kontaktu z interesantami i w znacznej mierze opiera się na obsłudze komputera.

7. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych:

Informuje się, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu lipcu 2024 r., w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł co najmniej 6%.

 

Wójt Gminy Włocławek

mgr inż. Magdalena Korpolak - Komorowska

Załączniki

Powiadom znajomego