W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Włocławek
ul. Królewiecka 7
87-800 Włocławek

tel.: (+48) 54 230 53 00
fax: (+48) 54 230 53 53
e-mail: urzad@g.wloclawek.pl
ePUAP: /gsdul2275m/skrytka

serwis www: gmina.wloclawek.pl

NIP Gminy: 888-28-78-334
REGON Gminy: 910866904

NIP Urzędu: 888-21-79-524
REGON Urzędu: 000551295

Zarządzenie nr 7/2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Włocławek - Kierownika Urzędu
z dnia
w sprawie opracowania Raportu o stanie Gminy Włocławek za 2023 r.
Status obowiązujące

Na podstawie art. 28 aa ust. 1 i ust. 2 oraz art. 30 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572, 1463, 1688) 

zarządzam, co następuje:

§ 1. 1. Określam następujące zasady opracowania Raportu o stanie Gminy Włocławek za 2023 r., zwanego dalej Raportem:  

1) Raport opracowywany jest na podstawie informacji i materiałów dotyczących realizowanych w 2023 r. zadań przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu Gminy Włocławek oraz gminne jednostki organizacyjne,

2) kierownicy referatów Urzędu Gminy Włocławek oraz dyrektorzy i kierownicy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej we Włocławku, Centrum Usług Wspólnych Gminy Włocławek, Gminnego Centrum Kultury w Kruszynie z filią w Smólniku - Centrum Integracji Wiejskiej, Gminnej Biblioteki Publicznej w Kruszynie z filią w Smólniku oraz Żłobka „Kruszynka” w Kruszynie - tworzący Zespół ds. opracowania Raportu - zobowiązani są do przygotowania materiałów i informacji do Raportu za 2023 r., obejmujących w szczególności obszary działalności, o których stanowi art. 28 aa ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572, 1463, 1688),  

3) materiały i informacje, o których mowa w ust. 2, zgodnie z uzgodnionym i zaakceptowanym spisem treści Raportu, należy przekazywać w formie elektronicznej na adres pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. zarządzania  informacją, komunikacji i promocji,

4) członkowie Zespołu  przekazują przygotowane materiały i informacje  sukcesywnie, przy czym ostateczny termin ich przekazania na stanowisko ds. zarządzania  informacją, komunikacji i promocji  ustala się na dzień 10 kwietnia 2024 r.  

2. Przygotowując materiały i informacje do przekazania należy stosować ujednolicone  zasady, tzn.  czcionkę Arial, wielkość 12, tekst wyjustowany obustronnie, odstęp interlinii - 1,15.

§ 2. 1. Czynności związane ze zwołaniem pierwszego posiedzenia Zespołu, koordynację prac Zespołu oraz redakcję Raportu  powierzam Pani Inspektor Lidii Rybka - pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku ds. zarządzania  informacją, komunikacji i promocji. 

2. Upoważniam jednocześnie Panią Inspektor Lidię Rybka - pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. zarządzania  informacją, komunikacji i promocji  do uzyskiwania wszelkich niezbędnych informacji, wyjaśnień oraz materiałów uzupełniających od kierowników referatów, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz pracowników Urzędu Gminy Włocławek. 

3. Termin pierwszego posiedzenia Zespołu ds. opracowania Raportu wyznaczam najpóźniej do dnia 8 lutego 2024 r.   

4. Nieprzekraczalny termin przekazania Raportu Wójtowi Gminy Włocławek ustanawiam na dzień 30 kwietnia 2024 r.

§ 3. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Panu Piotrowi Stannemu - Sekretarzowi Gminy Włocławek.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Uzasadnienie

Wójt Gminy Włocławek
Magdalena Korpolak-Komorowska

Powiadom znajomego