W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Włocławek
ul. Królewiecka 7
87-800 Włocławek

tel.: (+48) 54 230 53 00
fax: (+48) 54 230 53 53
e-mail: urzad@g.wloclawek.pl
ePUAP: /gsdul2275m/skrytka

serwis www: gmina.wloclawek.pl

NIP Gminy: 888-28-78-334
REGON Gminy: 910866904

NIP Urzędu: 888-21-79-524
REGON Urzędu: 000551295

Stanowisko do spraw księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Włocławek w wymiarze 1 etatu

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru W wyniku przeprowadzonej z kandydatką rozmowy kwalifikacyjnej oraz na podstawie wypełnionych i podpisanych przez członków Komisji Rekrutacyjnej formularzy oceny kandydatki, a także analizy złożonych dokumentów aplikacyjnych potwierdzających wymagane wykształcenie i posiadane kwalifikacje, Komisja protokolarnie stwierdziła, że Pani Iwona Czerwińska uzyskała – 40/45 punktów.
Szczegóły
Stanowisko Stanowisko do spraw księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Włocławek w wymiarze 1 etatu
Miejsce pracy Urząd Gminy Włocławek
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Gminy Włocławek
Status rozstrzygnięte

Wójt Gminy Włocławek ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze: 

Stanowisko do spraw księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Włocławek w wymiarze 1 etatu.

1. Niezbędne wymagania kandydatów:

1)    wykształcenie średnie lub wyższe;

2)    obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);

3)    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

4)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku do spraw księgowości podatkowej;

5)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6)    nieposzlakowana opinia;

7)    biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych;

8)    znajomość w szczególności: ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, rozporządzenia Rady Ministrów dnia 3 października 2016 r. w sprawie klasyfikacji środków trwałych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

2. Dodatkowe wymagania:

1)    preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe;

2)    umiejętność pracy w zespole;

3)    komunikatywność;

4)    samodzielność;

5)    wysoka kultura osobista;

6)    doświadczenie zawodowe na stanowisku odpowiadającym zakresowi zadań na stanowisku do spraw księgowości budżetowej;

7)    dyspozycyjność.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku do spraw księgowości budżetowej:

1)    Prowadzenie ewidencji księgowej kont zespołu II „Rozrachunki i rozliczenia” zakładowego planu kont w zakresie ewidencji analitycznej rozrachunków z tytułu:

a)    opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (ewidencja wpłat, zwrotów, analiza kont kontrahentów, uzgadnianie sald zaległości i nadpłat);

b)    opłat za wynajem lokali użytkowych i mieszkalnych będących własnością Gminy Włocławek;

c)    miesięczne wystawianie faktur VAT za wynajem lokali użytkowych;

2)    Prowadzenie windykacji należności w zakresie:

a)    opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;

b)    wynajem lokali użytkowych, poprzez wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych i kierowanie ich do egzekucji;

3)    Prowadzenie ewidencji szczegółowej kont zespołu 0 „Majątek trwały” zakładowego planu kont w zakresie ewidencji analitycznej konta:

a)    011 – środki trwałe i ich stopniowe umorzenie według przyjętych zasad, na koncie 071;

b)    013 – pozostałe środki trwałe umarzane w 100% w miesiącu wydania do użytkowania, na koncie 072;

umożliwiającej ustalenie wartości początkowej poszczególnych obiektów, jej zwiększenia lub zmniejszenia;

4)    Sporządzanie rocznego sprawozdania statystycznego w zakresie ewidencji środków trwałych SG-01;

5)    Sporządzanie rocznego sprawozdania statystycznego w zakresie gospodarki mieszkaniowej i komunalnej SG-01-3/W;

6)    Sporządzanie miesięcznych sprawozdań RB-27 S, o dochodach budżetowych z wyszczególnieniem zaległości i nadpłat;

7)    Rozliczanie niedoborów i nadwyżek inwentaryzacji rocznej i okresowej składników majątkowych Gminy Włocławek;

8)    Przyjmowanie i rozpatrywanie podań oraz wystawianie decyzji dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w zakresie wynikającym z ustawy ordynacja podatkowa;

9)    Rozliczanie dotacji, rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji w zakresie dodatków energetycznych;

10) Naliczanie opłat za usługi cmentarne i ich rozliczanie;

11) Przygotowywanie umów najmu i użyczenia świetlic wiejskich oraz ich rozliczanie z kosztów użytkowania;

4. Wymagane dokumenty:

1)    własnoręcznie podpisany list motywacyjny;

2)    własnoręcznie podpisany życiorys (CV);

3)    wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4)    kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplom, dyplomy potwierdzające posiadanie wyższego wykształcenia), potwierdzone za zgodność z oryginałem;

5)    kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje  i umiejętności zawodowe, potwierdzone za zgodność z oryginałem;

6)    kserokopie świadectw pracy (w przypadku posiadania stażu pracy), potwierdzone za zgodność z oryginałem;

7)    własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8)    kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, potwierdzoną za zgodność z oryginałem;

9)    własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna, potwierdzająca zapoznanie się z obowiązującymi informacjami zgodnie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” - (wzór zamieszczony wraz z ogłoszeniem o naborze).

Zaświadczenie lekarskie i zaświadczenie o niekaralności będzie wymagane od osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru przed podpisaniem umowy o pracę.

5. Miejsce i termin składania dokumentów:

1)    wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej i zaklejonej kopercie z dopiskiem: „ROR.210.1.5.2024.ML – nabór na stanowisko do spraw księgowości budżetowej” w nieprzekraczalnym terminie do dnia  13 września 2024 r. do godz. 12:00 w Urzędzie Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87- 800 Włocławek, pok. Nr 5. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Włocławek po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane;
2)    informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie BIP pod adresem http://bip.gmina.wloclawek.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, w trybie określonym w § 15 Regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Włocławek.

6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1)    stanowisko – Młodszy referent do spraw księgowości budżetowej; 

2)    wymiar etatu – 1 etat;

3)    miejsce pracy – Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7;

4)    data rozpoczęcia pracy – 01.10.2024 r.;

5)    lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenie biurowe, w którym świadczona będzie praca zlokalizowane jest na parterze w budynku A. W budynku A urzędu Gminy Włocławek nie ma windy. Praca na zajmowanym stanowisku wiąże się z przemieszczaniem się pomiędzy pomieszczeniami referatu i budynkami urzędu Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7. Praca na stanowisku do spraw księgowości podatkowej wymaga kontaktu z interesantami i w znacznej mierze opiera się na obsłudze komputera.

7. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych:

Informuje się, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu lipcu 2024 r., w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł co najmniej 6%.

Wójt Gminy Włocławek

mgr inż. Magdalena Korpolak - Komorowska

Załączniki

Powiadom znajomego