Stanowisko do spraw księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Włocławek w wymiarze 1 etatu
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | W wyniku przeprowadzonej z kandydatką rozmowy kwalifikacyjnej oraz na podstawie wypełnionych i podpisanych przez członków Komisji Rekrutacyjnej formularzy oceny kandydatki, a także analizy złożonych dokumentów aplikacyjnych potwierdzających wymagane wykształcenie i posiadane kwalifikacje, Komisja protokolarnie stwierdziła, że Pani Iwona Czerwińska uzyskała – 40/45 punktów. |
---|
Stanowisko | Stanowisko do spraw księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Włocławek w wymiarze 1 etatu |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Gminy Włocławek |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Gminy Włocławek |
Status | rozstrzygnięte |
Wójt Gminy Włocławek ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Stanowisko do spraw księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Włocławek w wymiarze 1 etatu.
1. Niezbędne wymagania kandydatów:
1) wykształcenie średnie lub wyższe;
2) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku do spraw księgowości podatkowej;
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) nieposzlakowana opinia;
7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych;
8) znajomość w szczególności: ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, rozporządzenia Rady Ministrów dnia 3 października 2016 r. w sprawie klasyfikacji środków trwałych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
2. Dodatkowe wymagania:
1) preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe;
2) umiejętność pracy w zespole;
3) komunikatywność;
4) samodzielność;
5) wysoka kultura osobista;
6) doświadczenie zawodowe na stanowisku odpowiadającym zakresowi zadań na stanowisku do spraw księgowości budżetowej;
7) dyspozycyjność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku do spraw księgowości budżetowej:
1) Prowadzenie ewidencji księgowej kont zespołu II „Rozrachunki i rozliczenia” zakładowego planu kont w zakresie ewidencji analitycznej rozrachunków z tytułu:
a) opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (ewidencja wpłat, zwrotów, analiza kont kontrahentów, uzgadnianie sald zaległości i nadpłat);
b) opłat za wynajem lokali użytkowych i mieszkalnych będących własnością Gminy Włocławek;
c) miesięczne wystawianie faktur VAT za wynajem lokali użytkowych;
2) Prowadzenie windykacji należności w zakresie:
a) opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
b) wynajem lokali użytkowych, poprzez wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych i kierowanie ich do egzekucji;
3) Prowadzenie ewidencji szczegółowej kont zespołu 0 „Majątek trwały” zakładowego planu kont w zakresie ewidencji analitycznej konta:
a) 011 – środki trwałe i ich stopniowe umorzenie według przyjętych zasad, na koncie 071;
b) 013 – pozostałe środki trwałe umarzane w 100% w miesiącu wydania do użytkowania, na koncie 072;
umożliwiającej ustalenie wartości początkowej poszczególnych obiektów, jej zwiększenia lub zmniejszenia;
4) Sporządzanie rocznego sprawozdania statystycznego w zakresie ewidencji środków trwałych SG-01;
5) Sporządzanie rocznego sprawozdania statystycznego w zakresie gospodarki mieszkaniowej i komunalnej SG-01-3/W;
6) Sporządzanie miesięcznych sprawozdań RB-27 S, o dochodach budżetowych z wyszczególnieniem zaległości i nadpłat;
7) Rozliczanie niedoborów i nadwyżek inwentaryzacji rocznej i okresowej składników majątkowych Gminy Włocławek;
8) Przyjmowanie i rozpatrywanie podań oraz wystawianie decyzji dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w zakresie wynikającym z ustawy ordynacja podatkowa;
9) Rozliczanie dotacji, rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji w zakresie dodatków energetycznych;
10) Naliczanie opłat za usługi cmentarne i ich rozliczanie;
11) Przygotowywanie umów najmu i użyczenia świetlic wiejskich oraz ich rozliczanie z kosztów użytkowania;
4. Wymagane dokumenty:
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV);
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplom, dyplomy potwierdzające posiadanie wyższego wykształcenia), potwierdzone za zgodność z oryginałem;
5) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności zawodowe, potwierdzone za zgodność z oryginałem;
6) kserokopie świadectw pracy (w przypadku posiadania stażu pracy), potwierdzone za zgodność z oryginałem;
7) własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, potwierdzoną za zgodność z oryginałem;
9) własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna, potwierdzająca zapoznanie się z obowiązującymi informacjami zgodnie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” - (wzór zamieszczony wraz z ogłoszeniem o naborze).
Zaświadczenie lekarskie i zaświadczenie o niekaralności będzie wymagane od osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru przed podpisaniem umowy o pracę.
5. Miejsce i termin składania dokumentów:
1) wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej i zaklejonej kopercie z dopiskiem: „ROR.210.1.5.2024.ML – nabór na stanowisko do spraw księgowości budżetowej” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 września 2024 r. do godz. 12:00 w Urzędzie Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87- 800 Włocławek, pok. Nr 5. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Włocławek po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane;
2) informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie BIP pod adresem http://bip.gmina.wloclawek.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, w trybie określonym w § 15 Regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Włocławek.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) stanowisko – Młodszy referent do spraw księgowości budżetowej;
2) wymiar etatu – 1 etat;
3) miejsce pracy – Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7;
4) data rozpoczęcia pracy – 01.10.2024 r.;
5) lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenie biurowe, w którym świadczona będzie praca zlokalizowane jest na parterze w budynku A. W budynku A urzędu Gminy Włocławek nie ma windy. Praca na zajmowanym stanowisku wiąże się z przemieszczaniem się pomiędzy pomieszczeniami referatu i budynkami urzędu Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7. Praca na stanowisku do spraw księgowości podatkowej wymaga kontaktu z interesantami i w znacznej mierze opiera się na obsłudze komputera.
7. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych:
Informuje się, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu lipcu 2024 r., w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł co najmniej 6%.
Wójt Gminy Włocławek
mgr inż. Magdalena Korpolak - Komorowska