W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Włocławek
ul. Królewiecka 7
87-800 Włocławek

tel.: (+48) 54 230 53 00
fax: (+48) 54 230 53 53
e-mail: urzad@g.wloclawek.pl
ePUAP: /gsdul2275m/skrytka

serwis www: gmina.wloclawek.pl

NIP Gminy: 888-28-78-334
REGON Gminy: 910866904

NIP Urzędu: 888-21-79-524
REGON Urzędu: 000551295

Stanowisko do spraw księgowości podatkowej w Urzędzie Gminy Włocławek w wymiarze 1 etatu

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Stanowisko do spraw księgowości podatkowej w Urzędzie Gminy Włocławek w wymiarze 1 etatu
Miejsce pracy Urząd Gminy Włocławek
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Gminy Włocławek
Status w trakcie rozstrzygania

Wójt Gminy Włocławek ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze: 

Stanowisko do spraw księgowości podatkowej w Urzędzie Gminy Włocławek w wymiarze 1 etatu.

1. Niezbędne wymagania kandydatów:

1)    wykształcenie średnie lub wyższe;

2)    obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530);

3)    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

4)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku do spraw księgowości podatkowej;

5)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6)    nieposzlakowana opinia;

7)    biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych;

8)    znajomość w szczególności: ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym, ustawy z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym, ustawy z dnia 06 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

2. Dodatkowe wymagania:

1)    preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe;

2)    umiejętność pracy w zespole;

3)    komunikatywność;

4)    samodzielność;

5)    komunikatywność;

6)    wysoka kultura osobista;

7)    doświadczenie zawodowe na stanowisku odpowiadającym zakresowi zadań na stanowisku do spraw księgowości podatkowej;

8)    dyspozycyjność.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku do spraw księgowości podatkowej:

1)    prowadzenie ewidencji wymiarowej podatków, w tym m.in.:

a)    przyjmowanie i weryfikacja złożonych deklaracji,

b)    wprowadzenie złożonych deklaracji i informacji do systemu informatycznego,

c)    prowadzenie postępowań w zakresie ustalenia lub określenia zobowiązań podatkowych,

d)    prowadzenie rejestru przypisów i odpisów,

2)    prowadzenie postępowań w zakresie ulg, umorzeń, odroczeń, rozkładania należności na raty,

3)    bieżące wprowadzanie zmian, wynikających z ewidencji gruntów i budynków,

4)    wydawanie zaświadczeń w zakresie prowadzonych spraw,

5)    prowadzenie korespondencji w zakresie podatków,

6)    stosowanie ustawy o opłacie skarbowej,

7)    sporządzanie sprawozdawczości w zakresie podatków,

8)    sporządzanie list wypłat dodatków mieszkaniowych,

9)    prowadzenie zadań wynikających z ustawy o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, a w szczególności:

a)    wydawanie wniosków producentom rolnym,

b)    przyjmowanie wniosków i ich weryfikacja pod względem merytorycznym,

c)    przyjmowanie faktur VAT na zakup oleju napędowego, 

d)    umieszczanie adnotacji urzędowych na fakturach,

e)    opracowywanie projektu decyzji w sprawie zwrotu podatku,

f)     przygotowywanie list do wypłaty z tytułu zwrotu podatku,

g)    prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie zwrotu podatku nienależnie pobranego,

h)    opracowywanie materiałów w zakresie zapotrzebowania na dotację celową, rozliczanie dotacji oraz składanie wymaganych sprawozdań.

4. Wymagane dokumenty:

1)    własnoręcznie podpisany list motywacyjny;

2)    własnoręcznie podpisany życiorys (CV);

3)    wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4)    kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplom, dyplomy potwierdzające posiadanie wyższego wykształcenia), potwierdzone za zgodność z oryginałem;

5)    kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje  i umiejętności zawodowe, potwierdzone za zgodność z oryginałem;

6)    kserokopie świadectw pracy (w przypadku posiadania stażu pracy), potwierdzone za zgodność z oryginałem;

7)    własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8)    kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, potwierdzoną za zgodność z oryginałem;

9)    własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna, potwierdzająca zapoznanie się z obowiązującymi informacjami zgodnie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO”   - (wzór zamieszczony wraz z ogłoszeniem o naborze).

Zaświadczenie lekarskie i zaświadczenie o niekaralności będzie wymagane od osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru przed podpisaniem umowy o pracę.

5. Miejsce i termin składania dokumentów:

1)    wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej i zaklejonej kopercie   z dopiskiem: „ROR.210.1.7.2023 – nabór na stanowisko do spraw księgowości podatkowej” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02 stycznia 2024 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87- 800 Włocławek, pok. Nr 5. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Włocławek po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane;
2)    informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie BIP pod adresem http://bip.gmina.wloclawek.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, w trybie określonym w § 15 Regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Włocławek.

6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1)    stanowisko – Inspektor ds. księgowości podatkowej; 

2)    wymiar etatu – 1 etat;

3)    miejsce pracy – Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7;

4)    data rozpoczęcia pracy – 08.01 2024 r.;

5)    lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenie biurowe, w którym świadczona będzie praca zlokalizowane jest na parterze w budynku A. W budynku A urzędu Gminy Włocławek nie ma windy. Praca na zajmowanym stanowisku wiąże się z przemieszczaniem się pomiędzy pomieszczeniami referatu i budynkami urzędu Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7. Praca na stanowisku do spraw księgowości podatkowej wymaga kontaktu z interesantami i w znacznej mierze opiera się na obsłudze komputera.

7. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych:

Informuje się, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu listopadzie 2023 r., w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł co najmniej 6%.

Wójt Gminy Włocławek

mgr inż. Magdalena Korpolak - Komorowska

Załączniki

Powiadom znajomego