W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Włocławek
ul. Królewiecka 7
87-800 Włocławek

tel.: (+48) 54 230 53 00
fax: (+48) 54 230 53 53
e-mail: urzad@g.wloclawek.pl
ePUAP: /gsdul2275m/skrytka

serwis www: gmina.wloclawek.pl

NIP Gminy: 888-28-78-334
REGON Gminy: 910866904

NIP Urzędu: 888-21-79-524
REGON Urzędu: 000551295

Rejestr instytucji kultury, których organizatorem jest Gmina Włocławek

Typ: Rejestr 
Nazwa: Rejestr instytucji kultury, których organizatorem jest Gmina Włocławek 
1.     Rejestr instytucji kultury prowadzi: 
Gmina Włocławek 
ul. Królewiecka 7 
87-800 Włocławek 
Tel. 54 230 53 00 
2.     Zgodnie z § 10 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189) rejestr, informacje o rejestrze oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych zamiesza się w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie organizatora. 
3.     Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez: 
a)     otwarty dostęp do zawartości rejestru; 
b)    wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej. 
4.     Udostępnianie danych zawartych w rejestrze w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, jest bezpłatne i odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora. 
5.     Każdy ma prawo przeglądać w godzinach urzędowych akta rejestrowe oraz księgi rejestrowe instytucji kultury. 
6.     Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie. 

Wydanie urzędowo poświadczonego odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej następuje na wniosek i zgodnie z art. 4 ustawy o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 412) na podstawie załącznika do ustawy podlega opłacie skarbowej w wysokości 5 zł. od każdej pełnej lub zaczętej stronicy. 
Wpłaty z tytułu opłaty skarbowej za wydanie poświadczonego odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej  należy dokonywać w kasie urzędu lub na konto: 
Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy Oddział Włocławek 69 9550 0003 2001 0070 0711 0004 

Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy  albo osobie upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru. 
  
Rejestr instytucji kultury – stan na dzień 06.04.2023 r. 


Księga rejestrowa nr 1 – Gminne Centrum Kultury z siedzibą w Kruszynie z filią w Smólniku - Centrum Integracji Wiejskiej  pobierz

Księga rejestrowa nr 2 – Gminna Biblioteka Publiczna w Kruszynie z filią w Smólniku pobierz

Powiadom znajomego