Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Gminy Włocławek
ul. Królewiecka 7
87-800 Włocławek

Tel.: (+48) 54 230 53 00
Fax: (+48) 54 230 53 53
E-mail: urzad@g.wloclawek.pl
ePUAP: /gsdul2275m/skrytka
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-41723-55387-TFAHC-29


Serwis www: gmina.wloclawek.pl

NIP Gminy: 888-28-78-334
REGON Gminy: 910866904

NIP Urzędu: 888-21-79-524
REGON Urzędu: 000551295

Uchwała nr XII/128/25

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy Włocławek
z dnia
w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia jednostek budżetowych gromadzących dochody na wydzielonym rachunku bankowym, źródeł tych dochodów i ich przeznaczenia oraz sposobu i trybu sporządzania planu finansowego dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku i wydatków nimi finansowanych
na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465,1572,1907 i 1940) oraz art. 223 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1530, 1572, 1717, 1756 i 1907 oraz z 2025 r. poz. 39) – uchwala się, co następuje:
status uchwały obowiązująca

§ 1. W uchwale XXXIX/261/21 Rady Gminy Włocławek z dnia 26 października 2021r. w sprawie określenia jednostek budżetowych gromadzących dochody na wydzielonym rachunku bankowym, źródeł tych dochodów i ich przeznaczenia oraz sposobu i trybu sporządzania planu finansowego dochodów gromadzonych
na wydzielonym rachunku i wydatków nimi finansowanych wprowadza się następujące zmiany:

1) § 3 otrzymuje brzmienie:

„§ 3. Źródłem dochodów jednostek budżetowych gromadzonych na wydzielonym rachunku bankowym są:

1) darowizny w postaci pieniężnej na rzecz jednostki budżetowej;

2) odszkodowania i wypłaty za utracone lub uszkodzone mienie będące w zarządzie albo użytkowaniu jednostki budżetowej;

3) wpływy z odpłatności za korzystanie ze stołówki szkolnej;

4) wpływy z tytułu najmu sal, pomieszczeń, urządzeń i innych powierzchni;

5) odsetki od środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych;

6) wypływy za wydanie duplikatów dokumentów szkolnych;

7) wpłaty za organizację imprez dochodowych, w szczególności zbiórek celowych;

8) opłaty z tytułu organizowania dla dzieci i młodzieży wypoczynku letniego i zimowego.”.;

2) § 4 otrzymuje brzmienie:

„§ 4. Dochody gromadzone przez jednostkę budżetową na wydzielonym rachunku mogą być przeznaczone na:

1) sfinansowanie wydatków związanych z uzyskaniem dochodów z tytułów wymienionych w § 3;

2) inne wydatki bieżące związane z realizacją zadań statutowych jednostki;

3) wydatki inwestycyjne;

4) konserwacje, naprawy i remonty pomieszczeń, maszyn i urządzeń szkolnych;

5) cele wskazane przez darczyńców;

6) zakup artykułów żywnościowych niezbędnych do przygotowania posiłków;

7) organizację przedsięwzięć oświatowych, kulturalnych i sportowych;

8) wydatki związane z obsługą bankową rachunków;

9) zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek;

10) zakup nagród rzeczowych dla uczniów biorących udział w konkursach.”..

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Włocławek.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


 
Przewodniczący

Rady Gminy Włocławek

Zbigniew Reniecki

Załączniki

Powiadom znajomego